Vertrouwen en veiligheid

Persoonlijk en vertrouwelijk contact

Brenger is een platform voor het transport van meubels en andere voornamelijk grote spullen voor particulieren en MKB. Brenger maakt het transport van spullen persoonlijk en makkelijk. In tegenstelling tot een postbezorger die een paar keer wel of niet aanbelt, zoekt een koerier persoonlijk contact. Nadat er een deal is gemaakt, ontvangen de koerier, de opdrachtgever en de andere partij (ophaaladres of afleveradres) elkaars telefoonnummer. Zo kan iedereen elkaar op de hoogte houden voor en tijdens het transport. 

Meer over verzekeringen onderaan deze pagina.

Betrouwbaarheid

We doen er alles aan om het vertrouwen tussen onze gebruikers te verhogen. Wij verifiëren koeriers door hun KvK registratie, identiteitsbewijs, telefoonnummer en IBAN te checken. Daarnaast hebben wij telefonisch een intake gesprek met elke koerier voordat hij transporten via ons platform uit mag voeren. Verder kan iedere gebruiker zelf ook de betrouwbaarheid van koeriers verhogen door hen te beoordelen na een transport. Want niks is waardevoller dan een goede recensie van een andere gebruiker!

Veilige betaling

Je betaalt veilig via IDEAL, credit card, of een Belgische of Duitse betaalmethode. Wanneer wij vernemen dat de spullen succesvol zijn afgeleverd, of als diegene op het afleveradres niet binnen 24 uur reageert (dat de spullen wel of niet zijn afgeleverd), dan betalen wij de koerier uit.

Verzekering

Mocht er dan toch iets mis gaan, dan helpen wij natuurlijk graag. Spullen die via Brenger worden vervoerd zijn tijdens het transport standaard tot €1.000 verzekerd. Schade die ontstaat wanneer de koerier de spullen tilt of helpt bij het tillen van de spullen binnen het huis of gebouw bij het ophaal- of afleveradres wordt niet gedekt door deze verzekering. Ook schade aan glas of schade tijdens transporten die niet binnen onze garantie vallen (groter dan 400x180x160cm of zwaarder dan 100kg of die met apparatuur moeten worden in- en uitgeladen) wordt niet verzekerd. In geval van schade, zullen wij je vragen drie of meer foto's van de beschadigde spullen te sturen en foto's van voor de schade te sturen. Stuur ons een e-mail op info@brenger.nl om een claim in te dienen.