Een koerier via Brenger komt standaard in een bestelbus met verhuisdekens en spanbanden. Zijn er extra hulpmiddelen nodig om jouw spullen in en uit te laden, dan kan je extra services toevoegen aan jouw boeking. Het is jouw verantwoordelijkheid dat spullen met de gekozen service te laden zijn. Via ons “Extra services” pakket kun je de volgende opties bijboeken:
Let op! De volgende services biedt Brenger niet, schakel hiervoor zelf een externe service in:
Alle transportverzoeken binnen Nederland (m.u.v. Waddeneilanden) worden gegarandeerd bezorgd binnen 7 werkdagen van de oorspronkelijk geboekte transportdag.
De garantie geldt niet:
Omdat deze uitzonderingen niet binnen ons concept vallen kunnen wij niet garanderen dat een koerier zo’n transportverzoek oppakt. Echter, lukt het ons toch vaak om een koerier te vinden. Plaats daarom vooral je transportverzoek en waarschijnlijk is er snel een koerier die jouw transport kan uitvoeren! Dit is alleen niet het geval voor transporten zwaarder dan 200kg. Hier kun je geen transportverzoek voor plaatsen omdat de koeriers dit niet kunnen vervoeren.
Ja! Sinds kort kun je via Brenger de verkoper ook betalen voor het product. Wel zo veilig!
Begin je transport door de plaatsnamen in te vullen op de homepage. Vervolgens kies je voor ‘vanaf een woning’ als type transport en daarna voor de Markplaats-optie. Je krijgt na het beschrijven van je product dan de vraag of je de betaling ook via Brenger wilt laten lopen. Vervolgens vul je het bedrag in dat je met de verkoper bent overeengekomen en zijn of haar contactgegevens aan het einde van het proces. Zorg ervoor dat alle gegevens juist zijn, anders zijn de annuleringskosten voor jou.
De verkoper ontvangt dan een email om zijn of haar bankrekening in te vullen en te verifiëren (let op: wij doen dit alleen via email, nooit via whatsapp of andere kanalen, dit kan phising zijn).
Binnen 48 uur nadat de koerier heeft aangegeven dat het product is opgehaald (en de bankrekening is geverifieerd) zal de verkoper dan worden uitbetaald.
Onze service wordt vaak gebruikt om Marktplaats-aankopen op te halen en te bezorgen. Hieronder staat uitgelegd hoe je dit het makkelijkst regelt:
Gebruik het chaticoon rechtsonderin om het chatvenster met onze klantenservice te openen. Chat is de snelste manier om je vragen beantwoord te krijgen. We zijn dagelijks bereikbaar via de chat op onderstaande openingstijden. Wil je de prijs weten voor jouw (veiling) transport? Ga dan naar de homepage en vul daar de plaatsnamen in om naar de prijsberekening te gaan. Je kunt geen prijs opvragen via de mail.
Je kunt ook mailen naar info@brenger.nl (let op: offertes/prijsopgaven voor veilingen kun je enkel via de homepage aanvragen, niet per mail; you can only get price quotes for auction transports via our homepage and not via e-mail).
Openingstijden chat | |
Maandag: | 09:00 - 21:30 |
Dinsdag: | 09:00 - 21:30 |
Woensdag: | 09:00 - 21:30 |
Donderdag: | 09:00 - 21:30 |
Vrijdag: | 09:00 - 21:30 |
Zaterdag: | 09:00 - 21:30 |
Zondag: | 10:00 - 21:30 |
Tijdens feestdagen zijn wij beperkt bereikbaar.
Houd dan je referentienummer bij de hand en stel de vraag in de chat. Urgente vraag? Klik dan hier.
Open chat