Koppel Returnless aan je e-commerce shop en laat Brenger alle grote, onhandige retouren afhandelen. Meubels en andere grote artikelen kunnen al binnen 3 dagen worden opgehaald en afgeleverd. Dat geeft vertrouwen en terugkerende klanten!
De retourervaring van Returnless en Brenger zorgt ervoor dat jouw retourproces geautomatiseerd wordt. Klanten kunnen in het online portaal namelijk gemakkelijk hun retour aanmelden en ook kiezen uit verschillende verzendmethodes.
Betreft het een retour voor een groot artikel dat niet in een pakketje past? Dan wordt het meteen gekoppeld aan Brenger. Jouw klant kiest dan alleen wanneer het item opgehaald moet worden en jullie ontvangen beiden een track & trace-link.
Het retourneren van grote goederen kan een gedoe zijn. Niet elke vervoerder is in staat om soepel grote pakketten te vervoeren. En een losse koeriersdienst regelen, of zelf rijden met een busje is vaak niet efficient, maar wel tijdrovend en duur.
Door de koppeling tussen Returnless en Brenger kunnen lastige items zoals meubels, apparatuur en witgoed al binnen 3 dagen worden opgehaald en afgeleverd. Zonder gedoe.
Je integreert Returnless eenvoudig voor een vast bedrag per maand, en met meer dan 25+ integraties koppel je Returnless binnen no-time aan iedere webshop. Is er een retour geboekt voor een groot artikel? Dan wordt het automatisch gekoppeld aan Brenger koeriersservice.
De koeriers worden beoordeeld op de kwaliteit van de service. Alleen de best beoordeelde koeriers bezorgen voor jouw bedrijf.
Verminder je CO2-uitstoot door te bezorgen met Brenger!
Met een transport van Gouda naar Groningen van 220 km bespaar je 48,4 kg aan CO2 💨. Dat staat gelijk aan de uitstoot van 26,8 hamburgers 🍔 of 89,8 douchebeurten 🚿.