Laat jouw Onlineveilingmeester kavel ophalen en bezorgen

Iets gekocht op een veiling van Onlineveilingmeester? Regel het vervoer direct met Brenger!
Tuut! Tuut!
🎶 Radar love
🎶 Born to be wild
🎶 On the Road Again
🎶 See you later, alligator
Breng it on!
van

Regel het transport in 3 simpele stappen!

Stap 1: Bekijk de prijs en boek je transport

  • Vul het ophaal- en afleveradres in
  • Voeg het kavelnummer toe en upload factuurbewijs als pdf
  • Selecteer eventuele extra services zoals een extra sjouwhulp
  • Vul je contactgegevens in en betaal

Stap 2: Je ontvangt het exacte tijdvak

  • Je ontvangt je bevestiging via de email
  • De avond voor de dag van het transport ontvang je het exacte tijdvak en de contactgegevens van de koerier. Zo kunnen jullie elkaar op de hoogte houden en verloopt het transport soepel en efficiënt
  • Heb je vragen over je boeking? Kijk dan hier

Stap 3: De koerier komt in actie!

  • De koerier haalt de spullen op en levert ze binnen het afgesproken tijdvak af. Heb je vragen over de bezorging? Bekijk de antwoorden hier
  • Met behulp van de live tracking-functie kun je de koerier volgen en op de hoogte blijven van de voortgang van het transport
  • Als de koerier te laat is door bijvoorbeeld drukte op de weg, zal hij zijn best doen je hiervan op de hoogte te houden
  • Zodra de spullen zijn afgeleverd, dien je ontvangst te bevestigen en zal de koerier worden uitbetaald. Tot slot kun je de koerier en de service beoordelen

Veelgestelde vragen

Wat kost een transport en hoe vraag ik een offerte aan?

De kosten voor transport via Brenger worden bepaald op basis van verschillende factoren, waaronder de afstand, de afmetingen van het product dat je wilt verzenden, en eventuele extra services die je wenst.

Op onze homepage kun je de prijs voor jouw transport berekenen. Vul alle informatie in. Daarna verschijnt de totale prijs. Je ziet tijdens het proces hoe de prijs is opgebouwd.

Worden de spullen gegarandeerd bezorgd als ik een transport boek?

Alle transportverzoeken binnen Nederland, (m.u.v. Waddeneilanden), België en Duitsland worden gegarandeerd bezorgd. Echter kan het een enkele keer voorkomen dat we geen koerier hebben kunnen vinden voor jouw transport op de datum van jouw voorkeur. In dat geval zal onze klantenservice contact met je opnemen om je transport te verplaatsen.

De garantie geldt niet als:

  • als de opdracht één of meerdere artikelen bevat die groter zijn dan (400x180x160 cm);
  • als het totale volume van de opdracht groter is dan 5m3;
  • als de opdracht naar een afvalstation moet;
  • als het totale gewicht zwaarder dan 200kg is;
  • als het om glas gaat;
  • als het om kwetsbaar steensoorten gaat;
  • als het om etenswaren gaat;
  • als het een aanhangwagen/aanhanger of piano betreft;
  • als het een organisme (planten/dieren) betreft.

Omdat deze uitzonderingen niet binnen ons concept vallen kunnen wij niet garanderen dat een koerier zo’n transportverzoek oppakt. Echter, lukt het ons toch vaak om een koerier te vinden. Dit is alleen niet het geval voor transporten zwaarder dan 200kg. Hier kun je geen transport voor plaatsen omdat de koeriers dit niet kunnen vervoeren.

Hoe weet ik hoe laat de koerier komt?

Om 20.00 uur de avond vóór het transport ontvang je per email de naam van de koerier en het tijdvak waarin hij of zij komt. Twee uur voor aanvang van het tijdvak kan je de koerier volgen op de Track & Trace pagina en krijg je zijn of haar contactgegevens. De koerier neemt in de regel altijd een halfuur voordat hij of zij aankomt contact met je op.

Zijn mijn spullen verzekerd tijdens het transport?

Alle spullen die via Brenger worden verstuurd zijn tijdens het transport van voordeur tot voordeur standaard verzekerd tegen schade en diefstal tot € 500. Schade die ontstaat wanneer de koerier de spullen tilt of helpt bij het tillen van de spullen binnen het huis of gebouw bij het ophaal- of afleveradres wordt niet gedekt door deze verzekering. Ook schade aan glas, steen of etenswaren of schade tijdens transporten die niet binnen onze garantie vallen (groter dan 400x180x160cm of zwaarder dan 200kg of spullen of die met apparatuur moeten worden in- en uitgeladen) wordt niet verzekerd. In geval van schade, vragen wij je direct telefonisch contact met ons op te nemen en foto’s van de beschadigde spullen, een beschrijving van de schade en een bewijs van de reparatiekosten en/of aanschafwaarde te sturen naar info@brenger.nl. Brenger vergoed de herstelkosten zoals opgesteld in de offerte van een professionele restaurateur, tot maximaal de aanschafwaarde van het product, tot € 500.

Kan het op een specifiek tijdstip en/of datum worden opgehaald of afgeleverd?

Jazeker, bij het plaatsen van het transport kan je altijd de datum selecteren. Vervolgens kan je kiezen voor een flexibel tijdvak van 9:00 tot 18:00 of een specifiek tijdvak tegen extra betaling.

Kan de koerier met sjouwhulp, laadklep, palletwagen, verhuislift, etc. komen?

Een koerier via Brenger komt standaard in een bestelbus met verhuisdekens en spanbanden. Zijn er extra hulpmiddelen nodig om jouw spullen in en uit te laden, dan kan je extra services toevoegen aan jouw boeking. Het is jouw verantwoordelijkheid dat spullen met de gekozen service te laden zijn. Via ons “Extra services” pakket kun je de volgende opties bijboeken:

  • Extra persoon: de koerier komt met een extra man, handig als er geen hulp aanwezig is op een van de adressen.
  • Laadklep: de koerier komt met een bus met laadklep, handig om bijv. spullen op wielen te laden.
  • Laadklep en palletwagen: de koerier komt met een bus met laadklep en palletwagen, handig om bijv. zware pallets te laden.
  • Laadklep en een extra sjouwhulp: de koerier komt met een bus met laadklep en een extra sjouwhulp.

Let op! De volgende services biedt Brenger niet, schakel hiervoor zelf een externe service in:

  • Een verhuislift
  • Demontage
  • Verpakkingsmateriaal
Bekijk alle FAQ’s

Belangrijkste voorwaarden voor Onlineveilingmeester en Brenger

Hieronder de belangrijkste voorwaarden die gelden voor jou als opdrachtgever via Onlineveilingmeester. Voor een volledig overzicht van de voorwaarden verwijzen we je naar de Algemene Voorwaarden.

  • De opdrachtgever draagt verantwoordelijkheid voor het uploaden van de juiste aankoopfactuur tijdens het boeken van het transport.
  • Wanneer de koerier niet in bezit is van de juiste aankoopfactuur door toedoen van de opdrachtgever, kan het transport niet worden uitgevoerd. De volledige transportkosten worden dan in rekening gebracht.
  • De opdrachtgever draagt verantwoordelijkheid voor het regelen van hulp bij het uitladen van de spullen van de aankoop bij ophaallocatie.

Brenger werkt samen met

whoppah
Troostwijk
Reliving
Loods 5
OVV partner
Marktplaats partner

Onze koeriers zijn al meer dan 100.000 keer beoordeeld!

Over koerier Miranda

(5.0)
Fantastisch he service; ga zo door. Een aanrader.

Over koerier Reginio

(5.0)
Leuke jongens. Zonder gezeur de boel naarboven getild. Zeer goede service. Aanrader dit team!

Over koerier Khaled

(5.0)
Keurig op tijd, snel, vriendelijk. Stelde me op de hoogte van verwachte aankomsttijd. Spullen netjes verplaatst. Ik had per abuis een verkeerd huisnummer doorgeven, maar hij belde ter controle en zorgde voor een vlotte afhandeling. Heel fijn!

Over koerier Sindie

(5.0)
De communicatie met de koerier was prettig en ik werd goed geïnformeerd over de aankomsttijd. Het ging om zware spullen die door een krap trappenhuis in een flat omlaag moesten worden gebracht, en vervolgens worden afgeleverd in een opslagruimte. Dit is uitstekend gegaan. Hartelijk bedankt voor de hulp.

Over koerier Noor

(5.0)
echt een super bezorger. Netjes en correct
Toon meer reviews

Laat je Onlineveilingmeeester kavel bezorgen

Ben je op zoek naar een betrouwbare oplossing voor het vervoeren van je aankopen van Onlineveilingmeeester veilingen? Brenger biedt de perfecte oplossing! Met ons gebruiksvriendelijke platform vind je moeiteloos een geschikte koerier die jouw kavel ophaalt bij de veiling en veilig bij jou thuis aflevert. Het beste van alles is dat jij zelf niets hoeft te doen.

Dankzij ons geoptimaliseerde systeem plaats je eenvoudig een transportopdracht op ons platform. Je selecteert de gewenste ophaaldag bij de veiling en kiest uit beschikbare tijdvakken voor de levering aan huis. Betaling kan ook gemakkelijk worden geregeld via ons platform. Zodra alles is ingesteld, ontvang je een e-mail met de details van de koerier die jouw aankoop zal ophalen en het door jou gekozen tijdvak voor de levering.

Door gebruik te maken van Brenger profiteer je niet alleen van voordelig transport voor je Onlineveilingmeeester aankoop, maar draag je ook bij aan een duurzamere wereld. Bovendien verdienen de koeriers meer dankzij efficiëntere ritten. Maak vandaag nog gebruik van Brenger en ervaar het gemak en de duurzaamheid van ons transportplatform voor Onlineveilingmeeester kavels.

Verminder jouw CO2-uitstoot door Brenger te gebruiken

Wij koppelen jouw transport aan de koerier die de route toch al rijdt. Door niet zelf op en neer te rijden en een Brenger koerier het te laten meenemen, bespaar je gemiddeld 48.4 kg CO2💨  op een transport van 220 km. Dat staat gelijk aan de uitstoot van 26,8 hamburgers 🍔 of 89,8 douchebeurten 🚿.

In totaal hebben wij al meer dan 3.187 ton aan CO2 bespaard.

Ontdek meer