Algemene Voorwaarden Ontvanger Zakelijk

Gefeliciteerd met je aankoop! Binnenkort komt er een Brenger langs om deze nieuwe aankoop te bezorgen. Aangezien onze koeriers meer mensen op een dag blij maken met nieuwe meubels, lees je hier waaraan je moet denken vóór de koerier op de stoep staat.

De koerier nog even bellen voor een laatste check

  • Op de dag van bezorging is de koerier bereikbaar voor vragen. Vaak gebruikt hij ook zijn telefoon voor de navigatie, dus kan hij niet altijd opnemen. Een sms werkt altijd mochten er vragen zijn.
  • Het kan ook zijn dat de koerier contact zoekt om te laten weten hoe laat hij er precies arriveert. Zorg daarom dat je goed bereikbaar bent.

De koerier is gearriveerd

  • De koerier heeft vaak een drukke dag en wilt overal graag op tijd komen. Zorg daarom dat er het gehele tijdvak iemand thuis en bereikbaar is.
  • Als de koerier aankomt heeft hij +/- 15 minuten om weer door te rijden. Als de koerier iets ophaalt, zorg dan dat alles klaarstaat. Komt de koerier wat brengen, zorg dan dat ruimtes vrij zijn van andere items. Zo kunnen de nieuwe meubels gemakkelijk naar binnen.

De nieuwe aankopen moeten ook naar binnen

  • Moeten de aankopen naar een verdieping? Als er een lift aanwezig is, meet dan de lift op voordat de koerier arriveert. Passen de aankopen in de lift? Super, dan moet het goed komen. Past het niet? Bedenk dan een andere oplossing. De 15 minuten zijn snel voorbij en hij wilt niemand laten wachten.
  • Als de aankopen via de trap omhoog moeten, zal de koerier zijn spierballen gebruiken. Hij wilt dit zo gemakkelijk mogelijk doen, dus meet trapgaten op en maak ruimtes vrij zodat alles snel en schadeloos verloopt.
  • De koerier bezorgt elke dag veel meubels en maakt veel mee. Het laatste wat hij wilt, is nieuwe meubels beschadigen of interieurs van huizen. Als hij denkt dat iets niet past zonder schade te veroorzaken, zal hij dit aangeven. Niemand wilt schade en de ervaring van de koerier is voor ons hierin leidend. Samen kunnen jullie kijken waar het meubel dan kan staan, zodat de koerier naar het volgende adres kan vertrekken. Let op! Onze verzekering biedt geen dekking tijdens het transport/tillen voorafgaand aan of na het transport binnen het gebouw/huis op het ophaal- of afleveradres. Klik hier voor de uitgebreide algemene voorwaarden.

Alles staat op zijn plek

  • De koerier zal nu vragen voor een handtekening voor schadevrij ontvangst. Controleer de meubels op schade wanneer deze op hun plek staan. Mocht er toch een schade te zien zijn, kan je altijd contact zoeken met info@brenger.nl. Schades kunnen tot 48 uur na bezorging doorgegeven worden.
  • Als alles in orde is, gaat de koerier snel door naar het volgende adres. Na de levering ontvangt u een email voor een beoordeling van de koerier. Wij horen graag wat je van de bezorging vond.

Onthoud goed

Vertragingen in het verkeer zijn soms onoverkomelijk. Wij vanuit Brenger en de koerier doen er alles aan om de bezorging zo soepel en vlekkeloos te laten verlopen. Mocht het iets anders lopen, neem dan contact op. Toch kunt u ook helpen door:

  • Het gehele tijdvak thuis en bereikbaar te zijn.
  • Alle ruimtes vrij van spullen te maken, zodat alles gemakkelijk naar binnen kan.
  • De lift of trap op te meten voor de koerier komt. Past het niet, dan is het uw verantwoordelijkheid.
  • Een check te doen voor eventuele schades om schadevrij ontvangst te bevestigen.
  • Een beoordeling achter te laten over de ervaring met onze koerier.

Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe aankopen en hopen snel weer wat te mogen bezorgen.

Het Brenger Business team