Wanneer je een bepaalde rit hebt geclaimed dan verschijnt deze in je dagroute.
Daarna is het niet meer mogelijk om rewards aan te passen.
Wanneer je van te voren een transport ziet waar je feedback op hebt, dan kan je dat ons laten weten. Dan kijken wij naar de samenstelling. Dit is geen garantie dat de reward wordt aangepast.
In de onderstaande schermafbeelding zie je waar je de feedback achterlaat. Je komt hier door in de Brenger app naar planning > dagroute > bepaalde stop > feedback te navigeren.
Rechtsboven in het scherm ‘‘Nieuw’’ is een zwart duimpje zichtbaar, nadat je daarop hebt geklikt kan kan je je feedback met ons delen.
Onze zakelijke klanten verwachten dat de opdracht wordt uitgevoerd in professionele kleding en veiligheidsschoenen. Dit komt vaak voor wanneer je een heel kostbaar item moet vervoeren van een zakelijke locatie naar een klant, of terug.
Wat hoort niet bij het zakelijke niveau?
Kledingstukken zoals een trainingspak of slippers raden we af bij dit soort opdrachten.
Wat hoort wel bij het zakelijke niveau?
Kledingstukken zoals een polo, nette jack, nette trui, pantalon, spijkerbroek en professionele veiligheidsschoenen worden verwacht.
Biedt Brenger mij ook kleding aan?
Ja, dat doen we zeker. Ons assortiment bestaat uit een water- en winddichte jas en een T-shirt. Via dit formulier kan je jouw maat bestellen. Wees er snel bij, want op=op!
Als koerier heb je minimaal verhuisdekens en spanbanden nodig om je orders veilig en zonder schade te vervoeren. Omdat we bij Brenger ook zien dat de brandstofprijzen enorm zijn gestegen willen we jullie graag tegemoet komen. Daarom geven we graag 5% korting. Deze kunnen jullie gebruiken voor het bestellen van verhuisdekens en spanbanden.
Gebruik de volgende kortingscode voor 5% korting in de webshop van logistiekconcurrent: 2022Brenger05
Deze geldt niet voor kopieerpapier, pallets, labelprinters en sale artikelen. Op naar nog veiliger vervoer! 🚐
De tankpas is een extraatje dat we aan koeriers willen aanbieden. Je leest er alles over in deze afbeeldingen.
In de Brenger app > dashboard. Hier plaatsen wij na elk transport een nieuwe factuur.
Wij kunnen dit helaas niet per maand voor jullie faciliteren, omdat dit aan een betaling is gekoppeld.