Veelgestelde vragen Brenger Business

Vaak staat het antwoord op jouw vraag bij een van de veelgestelde vragen. Kom je er alsnog niet uit? Neem dan contact op via de chat.

Veelgestelde vragen

Hoe ontvang ik achteraf een factuur van de bezorging?

Al je facturen komen na de bezorging te staan in jouw online portal. Ook sturen wij jou wekelijks de facturen per mail. De betalingstermijn is 14 dagen.

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om in aanmerking te komen voor de zakelijke voordelen?

Brenger voor Bedrijven is beschikbaar vanaf 3 transporten per week. Heb je minder dan 3 orders per week? Dan kan je via www.brenger.nl je transportopdracht plaatsen. Via de reguliere website kun je je ook registreren als zakelijke klant. Wil je meer weten of de mogelijkheden? Neem contact met ons op.

Mijn transporten moeten door 2 personen bezorgd worden, kan dit? En doen jullie ook montage en retourzendingen?

Wij spelen altijd in op de gewenste service. Moet de bezorging door 2 personen gedaan worden? Dan zorgen wij daarvoor: zowel als constante service of incidenteel. Ook montages en retourzendingen kunnen wij in overleg leveren voor bedrijven. Wil je meer weten of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag ons naar de mogelijkheden!

Wat kost een zakelijk transport via Brenger?

De vaste prijzen die wij rekenen zijn op basis van de gewenste service voor jouw bedrijf. Montage, levering op de begane grond of tot de 4e verdieping, bezorgen in de regio of door het hele land, de grootte van het product; het heeft allemaal invloed op de prijs. Wil je een prijs op maat? Vul het offerteformulier in en we nemen binnen één werkdag contact met je op.

Zijn mijn spullen verzekerd tijdens het transport?

Onze koeriers gaan uiterst zorgvuldig om met de spullen die vervoerd worden. Het kan voorkomen dat er onverhoopt toch iets gebeurd. Voor diefstal, verlies of beschadiging ben je standaard verzekerd tot € 500,-. Brenger vergoed de herstelkosten zoals opgesteld in de offerte van een professionele restaurateur, tot maximaal de aanschafwaarde van het product.

Hoe kan ik Brenger inzetten voor mijn bedrijf?

Heb je minsten drie transporten in de week en interesse in onze service? Laat het ons dan weten. Vul hier het offerteformulier in en wij nemen binnen één werkdag contact met je op. Je kan ons ook direct bereiken door te mailen naar: zakelijk@brenger.nl.
Openingstijden chat
Maandag:9:00 - 21:30
Dinsdag:9:00 - 21:30
Woensdag:9:00 - 21:30
Donderdag:9:00 - 21:30
Vrijdag:9:00 - 21:30
Zaterdag:9:00 - 21:30
Zondag:9:00 - 21:30

Tijdens feestdagen zijn wij beperkt bereikbaar.

Al een transport geboekt?

Houd dan je referentienummer bij de hand en stel de vraag in de chat. Urgente vraag? Klik dan hier.

Open chat