Boek nu met 10% winterkorting! ❄️

Het voordeligste transport voor meubels en andere grote spullen

Transport in jouw stad, zo geregeld met Brenger Go
home-page-hero
Aangeboden in:
Nederlands English
Partner van o.a. Marktplaats en BVA
Kosteloos annuleren tot 60 uur
Onderweg verzekerd tot €500
Ophalen en bezorgen wanneer jij het wilt

Zo makkelijk werkt Brenger Go

Stap 1
Vul gegevens in, kies een ophaal- en aflevermoment, bekijk de prijs en betaal.
Stap 2
Wij laten je weten welke professionele koerier er komt.
Stap 3
De koerier komt in actie!

Lees meer

De koeriers van Brenger

Enkel professionele, KvK geregistreerde koeriers rijden via Brenger. Dit is hoe we hen verifiëren:

Stap 1
Een koerier meldt zich aan met KvK-gegevens en rijbewijs. De koerier gaat akkoord met onze voorwaarden en heeft contact met Brenger om zijn account te activeren.
Stap 2
Brenger verifieert of de gegevens kloppen en of de koerier over voldoende ervaring en het benodigde materiaal beschikt om actief te worden.
Stap 3
De koerier mag 3 transporten uitvoeren: zijn we allebei positief, dan wordt de koerier actief.
Stap 4
Koeriers met goede reviews blijven transporten uitvoeren!

Meer weten over onze koeriers?

Ontmoet de koeriers

Jouw transport zo geregeld

Regel je transport via een koerier die toch die kant op gaat. Voordelig, makkelijk en duurzaam.

Onze koeriers komen overal

In elke uithoek van Vlaamse en Nederlandse provincies.

Elk busje op de weg gevuld

Want zo wint iedereen: koerier, klant en het milieu.

Veel gestelde vragen

Worden de spullen gegarandeerd bezorgd als ik een transport boek?

Alle transportverzoeken binnen Nederland, (m.u.v. Waddeneilanden), België en Duitsland worden gegarandeerd bezorgd. Echter kan het een enkele keer voorkomen dat we geen koerier hebben kunnen vinden voor jouw transport op de datum van jouw voorkeur. In dat geval zal onze klantenservice contact met je opnemen om je transport te verplaatsen.

De garantie geldt niet als:

  • als de opdracht één of meerdere artikelen bevat die groter zijn dan (400x180x160 cm);
  • als het totale volume van de opdracht groter is dan 5m3;
  • als de opdracht naar een afvalstation moet;
  • als het totale gewicht zwaarder dan 200kg is;
  • als het om glas gaat;
  • als het om kwetsbaar steensoorten gaat;
  • als het om etenswaren gaat;
  • als het een aanhangwagen/aanhanger of piano betreft;
  • als het een organisme (planten/dieren) betreft.

Omdat deze uitzonderingen niet binnen ons concept vallen kunnen wij niet garanderen dat een koerier zo’n transportverzoek oppakt. Echter, lukt het ons toch vaak om een koerier te vinden. Dit is alleen niet het geval voor transporten zwaarder dan 200kg. Hier kun je geen transport voor plaatsen omdat de koeriers dit niet kunnen vervoeren.

Hoe weet ik hoe laat de koerier komt?

Om 20.00 uur de avond vóór het transport ontvang je per email de naam van de koerier en het tijdvak waarin hij of zij komt. Twee uur voor aanvang van het tijdvak kan je de koerier volgen op de Track & Trace pagina en krijg je zijn of haar contactgegevens. De koerier neemt in de regel altijd een halfuur voordat hij of zij aankomt contact met je op.

Zijn mijn spullen verzekerd tijdens het transport?

Alle spullen die via Brenger worden verstuurd zijn tijdens het transport van voordeur tot voordeur standaard verzekerd tegen schade en diefstal tot € 500. Schade die ontstaat wanneer de koerier de spullen tilt of helpt bij het tillen van de spullen binnen het huis of gebouw bij het ophaal- of afleveradres wordt niet gedekt door deze verzekering. Ook schade aan glas, steen of etenswaren of schade tijdens transporten die niet binnen onze garantie vallen (groter dan 400x180x160cm of zwaarder dan 200kg of spullen of die met apparatuur moeten worden in- en uitgeladen) wordt niet verzekerd. In geval van schade, vragen wij je direct telefonisch contact met ons op te nemen en foto’s van de beschadigde spullen, een beschrijving van de schade en een bewijs van de reparatiekosten en/of aanschafwaarde te sturen naar info@brenger.nl. Brenger vergoed de herstelkosten zoals opgesteld in de offerte van een professionele restaurateur, tot maximaal de aanschafwaarde van het product, tot € 500.

Kan het op een specifiek tijdstip en/of datum worden opgehaald of afgeleverd?

Jazeker, bij het plaatsen van het transport kan je altijd de datum selecteren. Vervolgens kan je kiezen voor een flexibel tijdvak van 9:00 tot 18:00 of een specifiek tijdvak tegen extra betaling.

Kan de koerier met laadklep, palletwagen, verhuislift, etc. komen?

Een koerier via Brenger komt standaard in een bestelbus met verhuisdekens en spanbanden. Zijn er extra hulpmiddelen nodig om jouw spullen in en uit te laden, dan kan je extra services toevoegen aan jouw boeking. Het is jouw verantwoordelijkheid dat spullen met de gekozen service te laden zijn. Via ons “Extra services” pakket kun je de volgende opties bijboeken:

  • Extra persoon: de koerier komt met een extra man, handig als er geen hulp aanwezig is op een van de adressen.
  • Laadklep: de koerier komt met een bus met laadklep, handig om bijv. spullen op wielen te laden.
  • Laadklep en palletwagen: de koerier komt met een bus met laadklep en palletwagen, handig om bijv. zware pallets te laden.
  • Laadklep en een extra sjouwhulp: de koerier komt met een bus met laadklep en een extra sjouwhulp.

Let op! De volgende services biedt Brenger niet, schakel hiervoor zelf een externe service in:

  • Een verhuislift
  • Demontage
  • Verpakkingsmateriaal
Aantal brengers vandaag op de weg
152 brengers
In totaal bespaard
3.582.283 kg CO2