Bezorging van grote spullen: hoe pak je dit aan als bedrijf?

Geef bezorging uit handen

 

De klant van nu wil gemak. Dat betekent dat er tegenwoordig van bedrijven wordt verwacht dat ze goedkoop, snel, en zonder gedoe bij de klant bezorgen. Zelf meubels en andere grote spullen ophalen in bijvoorbeeld een winkel is er daardoor niet meer bij. Hoe je dit als bedrijf het best kunt regelen lees je in dit artikel van ongeveer 3 minuten.

Optie 1: Uitbesteden aan transportbedrijven
Het vervoer vraagstuk kan dilemma’s opleveren. Want hoe zorg je voor de combinatie van snelheid, service en gemak? De grote postbedrijven bezorgen geen grote spullen, en de transportbedrijven die dat wel doen zijn vaak duur en bezorgen pas binnen een week of twee weken.

Optie 2: Zelf rijden
Om klanten een betere service te kunnen bieden is het daarom logisch dat veel bedrijven ervoor kiezen de bezorging zelf te doen: anders vertrekken klanten naar een andere aanbieder. Maar een eigen bezorgservice wordt pas op grote schaal efficiënt. Helemaal als je orders binnen 3 dagen bij de klant wilt bezorgen. Zelf rijden is daarom in realiteit vaak duur en onhandig.

Optie 3: Brenger.nl
In plaats van een eigen bezorgservice of duur transportbedrijf kun je via Brenger makkelijk, voordelig en snel grote spullen laten vervoeren. Professionele en door Brenger geverifieerde koeriers nemen opdrachten mee in hun planning. Door het grote aantal koeriers op het platform kun je spullen laten bezorgen op het moment dat jij wilt, óók als dit morgen is. Wanneer je meerdere grote spullen per week bij klanten wil laten bezorgen hebben wij een speciale service waarbij alles voor een vast laag tarief per order door heel Nederland wordt bezorgd.

5 redenen om voor Brenger te gaan als bezorgservice van jouw bedrijf
1. Je betaalt een vaste lage prijs voor bezorgingen door heel Nederland en Vlaanderen.

2. Alles kan in overleg op een vaste dag worden opgehaald. De klant krijgt van tevoren een tijdvak van 4 uur waarin het wordt bezorgd.

3. Wij nemen werk uit handen door communicatie met de klant te regelen. Het enige dat jij hoef te doen is een lijst met transporten naar ons te mailen.

4. Spullen zijn standaard tot 1000,- verzekerd! Geen zorgen dus, mocht er onverhoopt iets gebeuren kunnen jij en je klanten daarop terugvallen.

5. Betaal op factuur! Sinds kort kunnen zakelijke klanten ook achteraf op factuur betalen.
 

Eens kijken of het iets voor jouw bedrijf is? Kijk op deze pagina voor meer informatie. Of neem direct contact op met Jet (jet@brenger.nl) om de mogelijkheden te bespreken voor een samenwerking.

Meer lezen
Het verhaal van: Steigermeubels XL